هندسة زراعية
عزيزى الزائر يرجى التسجيل منك اذا كنت غير مسجلا او الدخول اذا كنت مسجلا لتتمتع بجميع خدماتنا وتكون عضو من اعضاء المنتدى الكرام
مع تحيات
ادارة منتديات هندسة زراعية


منتدي علمي لقسم هندسة زراعية

 
الرئيسيةبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   23/10/2008, 03:40

نغم هى بس البنت الوحيده اللى معترضه واحنا كام ولد يعنى احنا الاغلبيه Razz
يبقى احنا اللى صح Twisted Evil

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nagham_el_kon
 
 
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2274
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
علم البلد :
الجامعة : هندسة زراعية القاهرة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 351

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   23/10/2008, 03:52

مش بالاغلبية بالاصح
وانا الاصح pirat

_________________

سأظل اذكرك اذا جن الدجى . . أو أشرقت شمس على الازمان

سأظل أذكر اخوة واحـــــــبة . . هم في الفؤاد مشاعل الايمـــان

سأظل اذكركم بحجم محبـتي . . فمحبتي فيض من الوجـــــــدان

فلتذكروني بالدعاء فانــــــني . . في حبكم ارجو رضى الرحمــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://handsa-zra3ya.ba7r.org
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   23/10/2008, 22:24

يا سلام انتى الاصح ازاى ؟
مش مقتنع خالص
ودايما الواد على حق

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 06:23

اه الولد على حق

فعلا زى ما اتش ما قال
هههههههههههه
كلنا معاك يا اتش هههه

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 07:10

هههههههههههههههه

يا عينى يا نغم
انتى بقا تقفلى المنتدى ده و تفتحى جمعية اعداء الرجالة
Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 07:33

ايه يا حسام انت هتقف معاها ولا ايه ()

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 07:41

ههههههههههه
لا يا باشا انا معاكم بس بنصحه نصيحة لوجه الله انتا عارف الدال على الخير كا فاعله
مش كدا ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 07:47

ما هو كده
انا كنت بحسبك وقفت مع نغم لقدر الله هههههههه

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 16:27

فعلا نغم ليس امامها الا انها تقتنع برأى الرجاله

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   24/10/2008, 21:31

لازم اكيد يا اتش

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   25/10/2008, 01:38

شكرا على التأييد يا باشا

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   25/10/2008, 02:25

لا حول ولا قوة إلا بالله
اغلبية ساحقة موافقة
انتى كدا يا نغم هيبقى شكلك وحش اوى مش وخدة ولا صوت روحى اعملى ايميل جديد و ايدى نفسك يا بنتى
ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   25/10/2008, 03:04

هو كده ولا بلاش لما تلاقى حد يا نغم تبقى تكلمى معانا هههههههههههههه

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   25/10/2008, 04:50

والله جامدين يا رجاله

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   26/10/2008, 02:29

عاشت الرجولة عااااااااااااااااش
احسن شباب المنتدى عاش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nagham_el_kon
 
 
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2274
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
علم البلد :
الجامعة : هندسة زراعية القاهرة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 351

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   26/10/2008, 03:58

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انتوا اللى غلابة
فاضل تعملوا جمعية حقوق الرجل
وكانكوا مصدقتوا تتلموا على بعض
على رأى المثل
اتلم المتعوس على اعداء المرأة
() ()

_________________

سأظل اذكرك اذا جن الدجى . . أو أشرقت شمس على الازمان

سأظل أذكر اخوة واحـــــــبة . . هم في الفؤاد مشاعل الايمـــان

سأظل اذكركم بحجم محبـتي . . فمحبتي فيض من الوجـــــــدان

فلتذكروني بالدعاء فانــــــني . . في حبكم ارجو رضى الرحمــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://handsa-zra3ya.ba7r.org
Mr etsh
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1832
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 14/08/2008
العمل : Footplayer
المزاج : عالى جدا
الجامعة : هندسة زراعية مشتهر بنها
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 72

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   26/10/2008, 04:41

انت مفروسه ليه
احنا حبايب Razz

_________________
ما الحياة الدنيا الا بوابه للاخره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   27/10/2008, 05:09

هههههههههههههههههههه
حبايب
اه حبايب
الزملكوية و الاهلوية طول عمرهم حبايب
مش كدا يا اتش؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
miss``sara


avatar

الرساله الشخصيه : توكل على الله وفوض الأمر اليه,وارض بحكمه,والجأ اليه,واعتمد عليه فهو حسبك وكافيك.
انثى
عدد الرسائل : 1884
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/09/2008
العمل : ؟؟؟؟
علم البلد :
الجامعة : هندسة زراعية القاهرة
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 492

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   27/10/2008, 05:58

ههههههه ههههههههه هههههههههه
مين دول اللي بيتكلموا اساسا ولا يهمك يا نغم احنا طول عمرنا معاك
وطبعا ولا بيفرق معانا كلام اي حد مش كدة ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   27/10/2008, 06:10

اخيرا يا نغم لقيتى حد يبقى معاكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
miss``sara


avatar

الرساله الشخصيه : توكل على الله وفوض الأمر اليه,وارض بحكمه,والجأ اليه,واعتمد عليه فهو حسبك وكافيك.
انثى
عدد الرسائل : 1884
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/09/2008
العمل : ؟؟؟؟
علم البلد :
الجامعة : هندسة زراعية القاهرة
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 492

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   27/10/2008, 20:44

ايوة طبعا معاها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   27/10/2008, 21:08

يبقى انتوا الاتنين مهزومين باذن الله تعالى هههههههه

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
miss``sara


avatar

الرساله الشخصيه : توكل على الله وفوض الأمر اليه,وارض بحكمه,والجأ اليه,واعتمد عليه فهو حسبك وكافيك.
انثى
عدد الرسائل : 1884
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 28/09/2008
العمل : ؟؟؟؟
علم البلد :
الجامعة : هندسة زراعية القاهرة
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 492

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   28/10/2008, 02:57

لا ما تقلقش حانلاقي حد تاني يقف معانا ونهزمكم بعون الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hossam_h.h.s
 
 


ذكر
عدد الرسائل : 912
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
العمل : طالب بكلية الحقوق جامعة القاهرة
الجامعة : هندسة زراعية المنصورة
المزاج :
الوسام :
نقاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   28/10/2008, 18:15

فين شباب المنتدى ده فينكم يا رجالة اغيثونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
VoLcAnO
 
 
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2349
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
العمل : طالب ازهرى
علم البلد :
الجامعة : غيرهندسة زراعية
المزاج :
الرياضة :
الوسام :
نقاط : 772

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد   28/10/2008, 20:48

هههههههههههههههههههه
دى استحاله ان شاء الله
ههههههههههههههه

_________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


لو عايز توقيع حلو ادخل من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.lion555.co.cc
 
الفرق بين طريقة اكل البنت و الولد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
هندسة زراعية :: المنتدى العام :: المشاكسات-
انتقل الى: